Beyzan Tabiki oldu birkaç sefer olmaz mı :) İlk ay 3-4 defa kaçırdı geceleri; öğle uykusunda da birkaç sefer oldu kazaları, sıkıntı yapmadan değiştirdik çarşafını üstünü başını, tepki vermediğimizi görünce rahatlıyorlar. Onun dışında zaten geceleri su içmek için uyanıyor, her uyandığında soruyordum tuvaleti olup olmadığını, varsa gidiyorduk hemen tuvalete. Ama uyanık olduğu zamanlar için konuşuyorum; 5.gününde hem çiş hem kaka için alışkanlığını kazanmıştı. İnşallah hemen kurtulur sizin oğlunuz da 😊 Çok uğraşacağınızı sanmıyorum, çabuk öğreniyorlar 🤗