AyeKantar
Twinsmom66 merhaba, ben de ikiz bekliyorum, 32. Haftadayız. Neden 35 te alacağını söylemiştir doktorunuz mutlaka? Benim de pazartesi kontrolüm var.
Benim doktorum en son sorun olmazsa 37-38 e kadar bekleriz demişti. Sizin neden 35. Hafta alınacak? Gerçi baya iyi ikize göre maşallah.