turnakusu virüs olmasa bile yeni doğum yapmış lohusa bi kadının başına doluşulmasını hiç doğru bulmuyorum ben ya. Sezeryan olsa ameliyat yani narkoz, normal olsa yorgunluk bir sürü. 40 çıkmadan kimse gelmesin yeni doğum yapmış kadının başına😒 anca toparlanıyoruz hem biz hem bebek.