Merhabalar 🌸
Merak ettiğim birkaç sorum var yardımcı olabilir misiniz? Tecrübe etmiş annelerin yorumlarına ihtiyacım var ☺️🥰
Pendik Medipol Hastanesi’nde doğum yapmış olanlar varmıdır ? Nasıl bir süreç izlediniz?
Refakatçi olarak eşimiz ve başka birisi kalabiliyor mu yoksa tek bir kişi mi kalabiliyor?
Doğuma eşler girebiliyor mu?
Özellikle pandemide ziyaretçi alıyorlar mı?
Şimdilik aklımda olan sorular bunlar, yaşadıklarınızı paylaşıp bilgilendirirseniz çok mutlu olurum 🥰 teşekkürler 🌸