[silindi] minikprensimmm123 eşimde bu gün il dışına çıktı iş için şanstan ama az bi süre uğraşıp hareket etmezse taksiyle gideceğim inşallah uyuyordur yumurcağım
[silindi] 219Eyll yorulmadım aslında kalktım kahvaltı hazırladım sadece yediklerimiz bebeğe ne zaman ulaşıyor tadını ne zaman alıp tepki veriyor biliyor musun?
[silindi] Bebeğim hareket etti hepinizden Allah razı olsun çok teşekkür ederim 💙 hepimize sağlıklı kolay doğumlar diliyorum Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Sevilss [silindi] sanıyorumki benimde ilkinde bazı günler son aylarda bazı günler çok uyuyordu baktırmaya gitmiştim uyuyor demişti inaşllah öyledir.