minikkusummm ben şu an 25+6 haftalığım 3 kilo aldım sadece birde rahim kısalığı olduğu için hep yatıyorum arada bir küçük adımlarla evde yürüyorum filan ona rağmen 3 kilo aldım. Sabah kahvaltıda tam buğday ya da kepek ekmeği tüketiyorum az miktarda onun dışında kahvaltıya başlamadan önce 500 ml su içiyorum kesinlikle 🍀 ara öğün olarak meyve ve kuruyemiş tüketiyorum kuruyemişi biraz aksatıyorum gebelikte tiksindim çünkü. Akşam yemeğini de pilav olmadan sadece et, tavuk, sebze ya da bazı zamanlar hamur işi olarak yiyorum. Sadece suyu biraz fazla tüketiyorum birde makarna çok yiyorum doktorum yasakladı ama bir türlü vazgeçemedim nolcak bilmiyorum 🤭 çok stres yapmayın kilo alıyorum diye aklınızdan o düşünce çıkmayınca da alıyorsunuz çünkü 😍