Canerkan1 Değişik mis Almanya da yengem var ama bilmiyorum yeni doğduğunda ne vermislerdi tek bildiğim normal doğum yanlısı bı millet ilki sezeryan olmasına rağmen 2.cocukta normal doğum için direttiler çok şükür normal doğurmuştu uğraşlar sonucu
Ankara da yaşıyorum yigenlerime hep şırınga ile verdiler İlk dogduklarinda mama takviyesini yaparken