Canerkan1 Nelmali sen anneyi dinle biberonsuz emziksiz olmaz benim hastane çantamla birebir diyebilirim artı höğüs pompası koydum her ihtimale karşı
Anne55_ Burcan35 ilk günden olabiliyor onların kakası biraz değişik poposuna felan yapışabiliyor bence her ihtimale karşı koyun siz
sacmalamakizim Canerkan1 benim göğüs ucum yoktu keşke silikon alsaydim dedim ve elektrikli göğüs pompası çok lazım oluyo.
Canerkan1 sacmalamakizim ben eletrikli değil manuel eldım medelanın harmony göğsümün ucu var emen bebek hertürlü emiyo
Hazal_violet Hlyarsln aaaaa benim doğumum da 11 ekim gözüküyor. Aynı gün olduğu için nedense sevindim. Fakat daha erken gelme ihtimali var tabi ki. Tam olarak hak haftalık şuan
Hlyarsln Hazal_violet 35+4 bakalm bızım de haftaya bellı olack ne tarz doğum yapacgımz saglıkla alalım inşallh bıran önce kavuşmak istiyorum artk 🙏🎈
Minnacikbiranne Ela20 ebe önerisi canım pamuğa damlat yakana iliştir kokusunu içine Çek doğum kolaylaşır dedi
Hlyarsln Minnacikbiranne peki her ıkı doğum İcin mı geçerli oluyr yada hangı doğum ıcn gecerlı bu yağ bılgnz var mı
Minnacikbiranne Hlyarsln normal doğumda stresi alıyor gevşetiyor açılmaya kolaylık sağlıyor ama sezaryen için zaten açılma gibi şeylere gerek kalmıyor canım
Prenses_annesi1 Hlyarsln Benim de ilk gebeliğim hastaneden çikarken puset e koyarım diye dusunup puset aldim ama ekstra anne kucagi da aldim anne kucagina koyacam bebegi annem yeni dogan bebek puset de raht edemez dediği için
Hlyarsln Prenses_annesi1 hmmm herkesn düşüncesi farklı ya bakalım o an karar vercem gıbj gorunuyr artk
Canerkan1 Mom54544 ben bulgaristanlıyım ilk doğumumda biberon verdiler şimdi ikinci doğumum olacak bu sefer almanyadayım bakalım burda nası