Zeynooooo babyackgz Fulyabaykan bence elisa ismini tek başına koy benimde son 20 günüm bizde elisa Koyacağız inşallah
Mutlu_anne Elifff25 İki kızım var ilkin Umay. Lina Darya. Üçüncüsü yolda erkek olursa Muhammed Uras düşünüyoruz..
Tuliy5 Sevda_27 Luna ay tanrıçası demek. Dinen uygun olmaz pek sanki. Allahın izniyle dediğin için dini hasassiyetin olduğunu düşünüyorum
seker55 Sevda_27 İtalyanca ay demek İtalyan bir isim koymak çok merak ediyorum yalnış anlamayın ama bir İtalyan acaba öz Türkçe olan Metehan ismini koyuyor mu
kelebekannesi Esra1- çetin koyucaz ama yanına bi isim daha istiyoruz bulamadık fikir verir misiniz kızlar
MerveAli1303 Esra1- Minel Sare 🤍 Melina ismini çok istemistim hala daha içimdedir :) veya Eylülde doğacağı için Eylül Sare mi koysaydim acaba diyorum hala :) ama isimli şeyler falan yaptırdım hep daha değiştiremem 😂
Berna0612 cidolila Rus ismi değilde aklıma gelen ilk şey renk ismi olması lila mor felan hani 😍sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😊
Mervesmsek22 Esra1- Daha cinsiyeti belli değil ama isimler belli kız olursa Hüma erkek olursa Ertuğrul veya Alparslan sizce hangisi daha güzel?
Svdaaaaa Esra1- Ömer Efe Yiğit Efe Yağız Efe Berk Efe benim de oğlum olacak inşallah ismi de Hamza Efe olacak Allah’ın izniyle 🥰🤲
Avsrlkn Doğurmak üzereyim bir iki hafta kaldı. karar verememiştik aklımızda hiç isim yoktu ama sanırım “Almila” olcak sizce nasıl? :)
Fatma-2 Havva-42 Avsrlkn Emineekyl bizde " 17haftalığız bizde Asel düşünüyoruz aynı senin gibi bende tanına bir isim daha olsa mı diye düşünüyorum çok kararsızım🙈