Kuzeyegemoms valla hastane beni hiç aramamış gibi kendi doktoruma giderim ayrıca aynı bölüm olunca eğer 10 gün geçmemişse asla muayene ücreti ödemezsiniz bunu alamazlar isterlerse bu hakkınızı savunun daha gelen hafta içi doktorum izinli olduğu için başka doktora muayene oldum 10 gün içi olduğu için ücret ödemedim