Kızlar günaydın bi konuda fikrinize ihtiyacım var. Doğumuma 4 gün kaldı düzenli olarak takipte olduğum doktorum doğum öncesi 3 muayene koydu önümüze. Yani 6 eylülde gittim 9 ve 13 ünde de gidecektim. 6 eylülde apar topar baktı suyuna ve kan akışına baktı sadece kg bile bakmadı 5 dk sürdü muayene bende 9 eylülde bidaha gideceğim diye önemsemedim. 8 inde hastane aradı doktorumun ameliyatı çıktığını randevumu ertelediklerini 20 gün randevusu dolu olduğu için başka hekime yönlendirdi. Ama hastaneden bugün öğrendiğime göre ben bugün o farklı hekime muayene olup muayene ücreti ödeyeceğim 3 gün sonra da kendi hekimimle tekrardan randevum var doktor değiştiği için tekrar muayene ücreti ödeyecekmişim yani kontrol sayılmayacakmış. Bende bugünkü hekimin randevusunu iptal ettim 3 gün sonra son kontrolüm var zaten gitmesem ne olur?