Busra333 evde sabaha karşı dayanamıyordum artık zaten kendini biliyorsun sancın cogarlirsa doğum yakındır demektir ve siddetliyse ben gittiğimde sabaha kadar beş santim.aciklik olmuş birazda dolaştım hastane etrafında yarım saat çıktım.yedi santim olmuş damar yolu falan açtılar yatış yaptılar dogumhane çok kalabalıktı nst cihazı yoktu bana kalmamış şansıma ki yoksa yatarak çekmek çok zor sen dolaş dediler bana ebeler oturma dediler dolaştım bı yarım saat daha sonrası doğum basliyo diye bı anda bı sürü kisi etrafımda doktor baktı dokuz olmuş suyumu patlattılar başladık doğuma hiç dikişsiz aldım kızımı kucagima çok şükür