Afsaserd34 Bende üçüncüye hamileyim, ama ilki çok kolay oldu tabi o son zamanlar oturmakta güçlük çekiyordum ama doğuma girmemle çıkmam bir oldu , ikincisi kötüydü akşam 8 girdim gece 02:50 geçe doğum yaptım ikiside aynı devlet hastahanesindeydi ilkini bayan , ikincisini erkek yaptırmıştı , hatırlamak bile istemiyorum erkeği şimdi özele gidiyorum korkum yok demeyelim önceden yoktu ama sona yaklaşınca bir acaba mı diyorum ama doktoruma güveniyorum o yüzden sakin kalmaya çalışıyorum sizde öyle yapın 😊 Umarım çok güzel pozitif doğum hikayelerimiz olsun ve sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 😊