metehaninannesiii Kizlar geceden beri karnimin alt kismi ağrıyordu uyuyamadim simdi tuvalete girdim kanli kırmızı akinti gelmiş napicam ben cok korkuyorum
miniksevdamm metehaninannesiii korkma canım gelse bile artık zamanı gelmiş sakin ol hastaneden çıkınca yaz benim kansız nişanım geldi mi 1 hafta sonra minnoşım geldi
Hafsaramazan Busra333 ağrın sancın var mı pekii ayy hadi hemen sağlıcakla doğur inşallah güzel haberlerini alalım bebisinle sonra da sıra bana gelsin 😃😅
Aag06 Kiz dur korkma ohooo nisan gelip.2hafta 3 hafta geziyorlar gelmiyor bebe telaslanma beleli olmaz hemen gelmicek bebek sakin ol😂🙈
Aag06 metehaninannesiii agri varsa bi git hastaneye sen aci esigin yuksektir sanciyi hissetmezsin belki bekle biraz agri artmazsa sabah hastaneye doktorlar gelecek o zaman git az kaldi sabah oldu eger avri batar gibi yokluyorsa seni durma hic
Busra333 metehaninannesiii canım için rahat eder belki 2 gün önce doktorum ile konuştuk bu konuyu nişanın gelince hastaneye gitme boşuna 1 hafta sonra da doğurabilirsin. Önemli olan sancılarım düzenli aralıklar olması dedi. 10 dakikaya düşene kadar hastaneye gitmeni önermem dedi. Agrılarını evde Çek güzel sıcak bir duş pilates topu dedi.
Hanifeay Aag06 benim kasık altima agri batar gibi oluyor anlık uzun sürmüyor hergun oluyor sizce neden oluyordur sanci belirtisimi bu 35+2yim ben
GamzeVefa Hanifeay ben de sizinle aynı haftadayım. Nstde sancım çıkıyor çatıya baktılar 1 buçuk Cm açılma var ciğer gelişimi için iğne yapılacak yatışım verildi dikkatli olun çok riskli bir hafta bu
metehaninannesiii Kizlar kanamam iyice artti sanirim bugun dogum yapabilirim herkesten dua bekliyorum 😔😔😔
gldn065807 metehaninannesiii rabbim yardımcın olsun korkma mis kokulu geliyo sağlıkla gelsin inşallah Cook dua et