Sahikaklc canım benim inanki bnde böyleydim hatta doğuma değil de ölüme gidiyormuşum bir daha dönemeyecekmişim gibi hissediyordum tuhaf rüyalar görüyordum 😁 ama o an geldiğinde o doğumhaneye vardığında tüm bunlar uçup gidiyor kafandan inanki o korku bile geçiyor sadece heyecan kalıyor mutluluk kalıyor bende yeni doğum yaptım daha 15 günlüğüz ama o an ben sanki başka birini izliyordum uzaktan böyle bi bambaşka duygular içinde oluyor insan bence şuanda bunları düşünme hamileliğin ve bebişinin tekmelerinin tadını çıkar doğum sonrası o tekmeleri bile özlüyor insan 😂 ben şimdi düşünüyorumda hamileliğim boyunca ne dert etmişim ne çok endişe etmişim ama insanın elinde olmuyor bilirim sende sıkma canını 💙