Darling_04 katılıyorum size kat kat giydirmeyi ben de düşünmüyorum. Oda sıcaklığını 24de tutup normal bir kalınlıkta giydirmek istiyorum. Zaten kundak da yapacağım için muhtemelen ben de sadece müslin battaniye örterim sadece. Düğmelere dikkat edeceğim hiç düşünememiştim gerçekten çok teşekkür ederim 😊🌿