Selinnn96 Tugbabuglem58 yüksek ihtimalle var benimde ilk testim böyle çıktı hcg hormonu 2 gündee bir 2 katına çıkıyo bence 2 gün sonra bi kan testi yaptırın gözünüz aydın hayırlısı olsun 🙏🏻
2prens1prensesannesi7 Tugbabuglem58 Çok hafif sılık 1 hafta daha bekleyin yada kan tahlili yaptırın daha yeni
Tugbabuglem58 2prens1prensesannesi7 https://www.hizliresim.com/a9xvc0d buda biraz bekledikten sonra cikti canim sagol bu arada
Tugbabuglem58 Shnern oyle yapicam ilk idrarla daha iyi sonuc veriyor diye biliyorum bu aksam uzeri bi anda oldu
Vera18 Tugbabuglem58 benim bu gebeliğimde testim böyle çıkmıştı bana var gibi geldi. Sabah kan verin en iyisi 😊
rumeysatok Tugbabuglem58 5 buçuk aylık erken doğum yaptığınız bebeğiniz de bir problem var mı ya da bir sıkıntı yaşadınız mı bende şu anda 22 haftalığım ve erken doğum riskim var çok korkuyorum o yüzden sormak istedim bilgi verirseniz çok sevinirim ☺️
Tugbabuglem58 rumeysatok dogumdan sonra hemen vefat etti canim rabbim sag saglim kucagina almayi nasip etsin benim erken dogum riskim vardi ama 3 ayinda basladi kese yirtilmisti
TugbaMina Tugbabuglem58 hayırlı olsun canım benimde iki hamileliğimde de böyleydi silik görünmesi bebeğin henüz çok küçük olmasıyla alakalı birşey. İnşallah bu sefer sağlıkla kucağına alırsın yavrunu 🥰
Tugbabuglem58 Bfduam tesekkurler rabbim isteyen herkese versin tabi insallah saglikli bir gebelik olur
Ayserose1001 Tugbabuglem58 bende dün test yaptım da hemen çıkmadı sabaha kadar bkelulnce silik çizgi çıktı kuruma mı değil mi bilemedim senin ne zaman çıktı o silik çizgi hemen mi ?
Ayserose1001 Tugbabuglem58 daha adetime 3-4 gğn var ama senin geçmiş emen çıkmış ilk fotoğraf benimde bekleyince senin ilk fotoğrafın gibi oldu 🤲🏻🤔 inşalalh vardır benim ilk gebelik olacak bir senedir istiyoruz da olmadı 😑
Tugbabuglem58 Ayserose1001 5dakika olmadan cikti boyle canim bnde aksam yaptim sabah dahada belirmisti