Tugbabuglem58 gizzzy35 benim bu 5inci gebeligim olucak ilki cok sukur 7 yasinda birini hic anlamadan dusuk yaptim 3uncusu 5bucuk aylik erken dogum 4uncusude 10 haftalik dusuk oda ocak ayinda oldu insallah vardir istiyorum ama bi yandanda korkuyorum
Tugbabuglem58 0645627 ya testlerde yanilma payi var diye emin olmak istiyorum yarin bi test daha yapip hastaneye gidicem insallah
rumeysatok Tugbabuglem58 5 buçuk aylık erken doğum yaptığınız bebeğiniz de bir problem var mı ya da bir sıkıntı yaşadınız mı bende şu anda 22 haftalığım ve erken doğum riskim var çok korkuyorum o yüzden sormak istedim bilgi verirseniz çok sevinirim ☺️
Melos12 Tugbabuglem58 benimde normalde adet tarihim 5 indeydi adet olmadım az önce test yapmamla böyle çıktı bende emin olamadım ama hamilelik olmasa çıkmazdı bence
zbg Tugbabuglem58 bu kez erken gebelik testi yapın. Bu sanırım normal gebelik testi. Eğer hamileyseniz onda daha net çıkar.
gizzzy35 Aycaaa571 çok yeni bir gebelik olunca böyle oluyor. Benim bundan silikti kendim zor görmüştüm. Ama hamileyim şuan 🙏
Tugbabuglem58 Aycaaa571 https://www.hizliresim.com/d448qdr buda biraz bekledikten sonra ve flassiz olani
Melos12 Somerkadir4 öyle yapıcam canım saniyede çıkınca bide adet geçikmesi olunca düşündürücü geldi herşeyin hayırlısı 🙏
Gamze1313 Tugbabuglem58 Bnde böle öğrendim bu testle öğrenmiştim var canım hayırlısı olsun ins bnde hamileyim 4 nciye bı kizim ve 2 dusugum var ins rabbim sağ salim almamızı nasip eder .🤲
TugbaMina Tugbabuglem58 hayırlı olsun canım benimde iki hamileliğimde de böyleydi silik görünmesi bebeğin henüz çok küçük olmasıyla alakalı birşey. İnşallah bu sefer sağlıkla kucağına alırsın yavrunu 🥰