Ayzeykar bende 36+1 im henuz bunlari tam yasamiyorum. Sadece arada gaz sancilari gibi bisey giriyor yatarken de dahil olmak uzere. Ama gaz mi sanci mi bilmiyorum anlayamadim.
Ama asagi baski bende de cok uzun zamandir var. Surekli idrar geliyor, geldikce karnim agriyor yurumek bile zorlasiyor. Onun disinda karnim cok gergin