Ayzeykar Merhabalar güzel anneler ve anne adayları 😊36.haftamdayım karnımda sürekli bi ağrım var bazen sadece kasıklarımda 😢yatamıyorum oturamıyorum uyuyamıyorum. Bi ara geçer gibi oluyo sonra yine ağrım oluyo özellikle gece yatınca 😢 gün içindede yatamıyorum hiç kazık gibi oturuyorum koca gün çok sıkıntılıyım . Karnımda sürekli top gibi oluyo o öyle olunca karnımdan yukarı kulaklarıma kadar bi ateş geliyo kafamdaki damarlarımın zonkladığını hissediyorum çok kötü oluyo 10-15 sn sürüp geçiyo. acaba ben mi nazlıyım bu kadar anlamıyorum. Ama insanın ağrısı varken nasıl rahat olur ki😢 böyle olan var mı? acaba doğum sancıları mı yavaş yavaş geliyo bilmiyorum yardımcj olursanız çok sevinirim teşekkürler
Sinemis35 Ayzeykar iki gündür birebir ayni sikintilari yaşıyorum birde karnim baya aciyor benim 36+5 oldum ndt ye girdim sancı yok bugün de suyum mu geldi bebek baski yaptida cisimi mi tutamadim bilmiyorum sabah kontrolüm var sabırsızlıkla bekliyorum 🙏🙏 aybi durumdayız
Medha Ayzeykar bende 36 dayım aynı durumdayım. Ama benim sanki kasıklarıma bıçak saplanır gibi oluyor bu hafta sende de oluyor mu. Böyle bıçak saplanır gibi bir ağrı girip çıkıyor.
LivaveLeyla Ayzeykar aynı ben ağrısız günüm yok son 2 haftadır dün ayaklarımı üşütmüşüm gaz ağrısı çektim resmen 2. hamileliğim birde ilkinde hiç böyle ağrılarım olmamıştı olsaydı 2. cesaret edemezdim bu hamileliğim çok zor çok ağrılı geçiyor belim bacaklarım vajinam her yerim ağrıyor
Vera18 Ayzeykar 2 yaşında bir kızım var sabah 6 7 gibi başlayan mesaim akşam 10da bitiyor 35 haftalık hamileyim ne ağrım var ne sızım kafamı koydugum gibi uyuyorum söyleyeceklerim bu kadar 😂
Ayzeykar Sinemis35 bu belirsizlik çok canımı sıkıyo her gece ateş basmasıyla uyanıyorum . Hamileliğimim ilk 2 ayı güzeldi bişeyim yoktu 3.ayda bulantı ve tansiyon yükselmesi yaşadım 4.ayda kovid oldum iyileşemedim nefes darlığı yaşadım o geçti bu sıkıntılar olmaya başladı artık kendimi sağlıklı hissetmek istiyorum ben 😢😢
Sinemis35 Ayzeykar yaaa çok geçmiş olsun böyle düşünme ilk aylar talihsizlikler olmuş evet ama çok az kaldi hamilelik hastalik değil ki canlari sağolsun miniklerimizin doğduktan sonra tekmelerini özleriz kedin bence👍🤗
Yaya Ayzeykar canim wimdi kac haftaliksiniz tansiyonunz kac cikiyo.benimde tansiyonum var o yuzden sordum😔
Ayzeykar Sinemis35 belkide öyle olucak ama benim bilinç altımda sanki hamilelik = hastalık gibi oldu 😢ilk hamileliğimin böyle zor olması beni çok üzüyo.
Ayzeykar Medha genelde aşağıya sanki bıçak saplanır gibi oluyo çok anlık ama iş yaptığımda yürüdüğümde daha çok oluyo acaba açılmamız mı oluyo bilemiyorum 🤔
hanimhanimcik benim kasıklarımda değil karın çevremde ve belimde oluyor ağrılarım, ayrıca çatı ağrısı çok fena yaşıyorum bazen zor adım atıyorum🥲 bir haftadır çok fena oldum nefes darlığım oluştu resmen inşallah 42ye kadar beklemez🤣🤣🤣 35+2 bu arada🥰
Ayzeykar hanimhanimcik nefes darlığıda var annecim ne ararsanız😜 oda çok zor bi iş yapmayı geçtim yataktan kalkmak zulüm gibi geliyo bazen 😏
Ayzeykar LivaveLeyla ağlamak serbest mi ? Eşim benden 10 yıl daha çocuk isteme diyo oda benimle çok yıprandı 😞sağlıkla sıhhatle alırız inşallah evlatlarımızı kucağımıza geçici olduğu için içimi ferah tutmaya çalışıyorum bi yandanda😊
emiras59 Vera18 valla kızım yok benim ilk çocuk ama bende kendimi ⅚ aylık gibi hissediyorum sıfır sıkıntı 🙇🏻♀️Gece uykuya dalma problemim var ondan yorgunum sadece
Vera18 Ayzeykar ilk kızım da da hamileliğim 2 ev taşıma 2 şehir değiştirmeli koşturma lı falandı 😃 ama daha önce kayıplarım olduğu için ve riskli gebelik grubunda oldugum için çok iş yapmıyordum 😊
Ayzeykar GamzeVefa hayır sanırım doktorum yapmıcak okuduğum ve gördüğüm kadarıyla bu aralar yapılması gerek sanki🤔
Vera18 emiras59 maşallah ben ilkinde de öyleydim biraz yapıyla ilgili sanırım 😊 birazda yalnızlığın verdiği mecburiyetten benimki galiba 🤷♀️ öyle nazlanacak durumum ve kimsem yok hep yalnızım o yüzden bazı şeyler mecbur bana bakıyor
ida Çarpıntı başladı bende de bununla birlikte nefes darlığı geliyor bu haftalarda yaşayan var mı bunu
Ayzeykar ida ben maalesef ki ben bu gibi sıkıntılarda sadece ben olmadığımı bilmek sevindiriyo beni 😊 bendede aynı sıkıntılar var
ida Ayzeykar aynen en azından durumun korkutucu veya tehlikeli olmadığını düşünerek içimiz rahatlıyor 🙂 yinede bir kardiyolojiye görüneceğim sanırım