turkankrbyk Mom7272 emzik ve biberon koydum ben her ihtimale karşı gogus pompası almamıştım ama lazım olur aliriz hemen diye düşünmüştüm gerekte olmadi
Zynppppp turkankrbyk Kac kilo Dogdu bebeğiniz. Bana da doktoum izne gideceği için 37 hafta 6 dayken alalım dedi ama erkenmi diye çok kararsizim
aslanreis Fatma 35+6 da gün aldık 38+2 de doğum yapacağım inşallah 38. Hafta dolunca sezeryende alıyorlar genelde benimde ilki kontrole gittim sezaryene aldı 39 haftalıktım genel anestezi ile olmuştu şimdi spinal yapalım diyor bakalım hayırlısı
turkankrbyk gizemgulsun_sahin hic korkma ben şimdi herkesin postuna yaziyom bende çok korkuyordum cok panik bi insanimda aynı zamanda hicbir sey hissetmiyorsun zaten o yüzden korkmana gerek yok
Sellinn Fatma 38+2ydi oglum planliydi simdide planli ama daha var doğuma ocak gibi yine o civarda aliyorlar 38 +1 yada 2 gibi felan
Aysen3434 Fatma aaa niye 39 dan once aliyolar ki? Bi sebebi var mi? Ben 39+1 de olmak istiyorum tarih olarak uydurmak istedigim bisey var da 😊
Gunce35 Fatma 39 olmadan doğum oluyor. Ama bazı doktorlar suyun gelmesini bekliyor. Özellikle sütün hemen gelme ihtimali yüzünden. Ama bunu yapan çok nadir 😐
07-02-2019 Fatma bnmde 2.sezeryan 35 haftalık olduk daha hıcbıısey demedı yarın kontrol war bkalım artık der mı, 😊
Evrim1906 Fatma 38.sonun da yada 39. Haftada alıyorlar canım bende senin gibiyim ilki acil sezaryen 2. planlı