Fatma Selamlar , kızlar planlı sezeryanda tarihi kaçıncı haftada aldınız? 2. Çocuğum ama ilki çok acil doğumdu o yüzden bilmiyorum 🤷♀️ 31+2 deyim. Buda sezeryan olcak ve daha hiç bişe almadım🤦🏼♀️
merveartagan Fatma sana şuan gün vermeleri lazım bide benden tavsiye çok bişi almayın kıyafet konusunda 1 tane tam hastane çıkışı ve 4 tane 5li hastane çıkışı ve bissuru alt ve üst alın çünkü hemen büyüyorlar tecrübem olduğu için söylüyorum hediye de geliyor zaten 1 ay içinde büyüyorlar ve aldıklarımizin yarışı olmuyor bile
Tugce49 Fatma Bu 3. Gebeliğim diğer 2 gebeliğmde plansız acil sezeryana alındım bende merak ediyorum acaba kaçıncı haftada alınır
Fatma Tugce49 39 olmadan alındığını biliyorum ama günü kaçıncı haftada alınıyor onu sormak istedim aslında
Aysen3434 Fatma aaa niye 39 dan once aliyolar ki? Bi sebebi var mi? Ben 39+1 de olmak istiyorum tarih olarak uydurmak istedigim bisey var da 😊
Mehtap23 Fatma bende 32 haftamdayım. Önceki muayenemde doktora sorduğumda 38 . Hafta bittikten sonra alıyoruz dedi.
gizemgulsun_sahin turkankrbyk ben cok korkuyorum ya yarın gün alacağiz :( hissiyat varmıydı ağri sizi cok oldu mu :(
Mom7272 turkankrbyk bende isteğe bağlı olacağım çatı dar çünkü ve tek endişem iz kalması ve sütümün gelmeme durumu. Sezeryanda hastanede kalınıyor mu yoksa cıkılıyor mu
Zynppppp turkankrbyk Kac kilo Dogdu bebeğiniz. Bana da doktoum izne gideceği için 37 hafta 6 dayken alalım dedi ama erkenmi diye çok kararsizim
turkankrbyk gizemgulsun_sahin hic korkma ben şimdi herkesin postuna yaziyom bende çok korkuyordum cok panik bi insanimda aynı zamanda hicbir sey hissetmiyorsun zaten o yüzden korkmana gerek yok
turkankrbyk Mom7272 1 aksam kalınıyor benim geldi sütüm göğsümü tutması için uğraştık baya yani şöyle diyim ben 42 gun önce doğum yaptım iz azalmaya başladı ne kadarı kalır bilmiyorum ama
Mom7272 turkankrbyk hastane çantasına emzik biberon göğüs pompası koymalıyım gerçi ptesi doktora gidicem de annelere sormak istiyorum
turkankrbyk Mom7272 emzik ve biberon koydum ben her ihtimale karşı gogus pompası almamıştım ama lazım olur aliriz hemen diye düşünmüştüm gerekte olmadi