Merveelisa önceki travmanızla yaşadığınız stresi korkuyu anlıyorum tabi ki ama bu kadar etkilemeyin yıpratmayın kendinizi aynı şeyler yaşanacak diye bir kaide yok her doğum farklı bi hikaye.. sağlıkla kolaylıkla kavuşun inşallah..sezeryanada, özelede şartlamayın kendinizi devlette de en iyi özelde de herşey başına gelebiliyor insanın.. devlet ,şehir hastaneleri vs memnun kalan çok tanıdığım var hakkınızda hayırlısı olsun üzülmeyin lütfen