musayakub Beyzanurecer Ultrosana girdinmi canim.daha kese vs icin yoksa erteledilermi 8 gun sonrasina
Beyzanurecer musayakub bende belirti olarak şuan aslında sanki adet olacakmış gibi bir ağrı ve sık idrara çıkma var. Bunun yanı sıra uyuma isteği de çok oluyor gün içinde. Yataktan çıkmayı istemiyorum. 🥰
Merve-1109 Beyzanurecer aşkım kendinde belirti arama akışına bırak ben şuan 37 haftadayım 1 kere midemin bulandığını bilmem aklına getirme belirtileri akışına bırak