Merhabalar ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım hamdolsun. Henüz 5 hafta 2 günlük bir hamileliğim var. Ama ben henüz hiçbir belirti yaşamıyorum. Göğüs ucu kararması ya da ne bilim mide bulantısı vs… gibi. Sadece göğüslerim koltuk altıma doğru olan kısmı dokununca acıyor. Ama bu adet zamanlarımda da olurdu. Keseyi 8 gün sonra göreceğim. Belirti olmaması normal mi?