Burakbusekalleli Burakbusekalleli Burakbusekalleli Ebru18 pardon cnm başka birine yazacaktım seni isaretlemisim 😁🙈
Bktece Aselllll merhaba o zaman 🙋🏻🤭 benim de bebis ilerde gözüküyo. Doğum ya 12 subat ya da 5 subat olucak daha net değil reglime gore 16 haftalik olmam lazim ama bizim bebis 17 18 çıkıyor 🤣
adasmomgiz 17+2′deyiz biz de ☺️ Tahmini doğum 16 Şubat olarak görünüyor, sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz🙏🏻
Gul-pembe Merhaba , benimde son adet başlangıcım 15 mayıs , 16 haftalığım şubat sonu görünüyor ❤️ Herkese sağlıklı hayırlı bir süreç diliyorum🙏🏻
Belfam ShabnamNasirova benim de son adet tarihim sizinle aynı ☺️ Sabırsızlıkla bekliyoruz hareketini hissetmeyi 17+6 olduk bu hafta bileyler hissedeyim artık 🤗
Bebegimveben0811- ShabnamNasirova benim o gun doğum günüm benim de sezeryan olursa bebeğim o gun gelicek nasipse tabi 🌸🐣
Rabiaa_uzn Aselllll merhaba Bende 17 haftalıgım dogum şubat 20 sonrası sağlıkla gelsin kış bebişleri 😇😇
Eda_6 Aselllll merhaba ben de 16+1 tahmini doğum 25 Şubat gözüküyor ama belli olmaz🙏🏻❤️ Hayırlısıyla güzel doğumlar yaparız.