Babies16 Sol bacagim a basamiyrm kasikla birlestogi eklemde bi skinti mi var ne giderekte daha kotu oluyor
Babies16 bebisimbenmmm dondugunde tam tersi basi asagida oluyor.ayaklari yukarida.ama suan benimde hala karisik hareket ediyor.bazen mesaneme oyle bi vuruyor ki altma kacircam saniyorum
Gamze61 Ikinciyibekliyorum sağlıkla gelsınler inşallah 🤲🏻 Kramp bende cok olmuyo ama olunca gercekten uyandıryo cok kötü 😖
Ikinciyibekliyorum Gamze61 âmin insallah 🙏 ilk kizimda da çoktu kramp bu kizimda da oyle 30. Haftadan sonra oldu . Başından beri fr magvital 365 kullaniyorum ama fayda etmiyor sanirim artik 😊
Gamze61 Ikinciyibekliyorum bende kullandım bi kaçtane ama daha kullanmadım duruyo kram olmayınca kullanmadım
tco Gamze61 kaburga agrisi😔😔😔 onun haricinde bir sikayetimiz yok😊😊😊 Eee hastahane cantalari hazirlaniyor mu? hazirlandi mi ? Erken mi?
Ikinciyibekliyorum Gamze61 bana 15. Haftamda verdi hergun 1 tane dedi. 16. Haftadır kullnıyorum sikinti yoktu fakat 1 haftadır kramp cok faydası kalmıyor sanirim 🙄