Gamze61 mide yanması, bel ağrısı , uyuyamama, oturamama, ağırlaşma bunlar şikayetlerim 😂 gerçekten 30’dan sonra gerçek şikayetler başlıyormuş. Ama hepsini bir kenara bırakırsam şu 5 6 hafta çabuk geçsin bebeğimi kucağıma alayım istiyorum sabırsızlanıyorum. 💙