Rukiye98_ Ben de ikizlere hamileyim 32. Haftadayım aylarca sol tarafa yattım ama artık bebekler de öyle yatmamdan rahatsızlar üst üste gelip tekmelerle uyutmuyorlar ☺️ Artık sırtıma yastık belime yastıkla oturarak uyuyorum siz de oturarak uyuyabilirsiniz evet pek rahat bir pozisyon değil ama yan yatınca baya ağrılar oluyor artık bebekler de böyle rahatlar tepki göstermiyorlar 🥰