Husna_34 İyi akşamlar kızlar bugün kontrole gittim 38. Haftadayız doktorum ilk defa bebeğinin böbreğinde genişleme var ama önemli bişey değil küçük dedi doğumdan sonra çocuk doktoruna gösterin dedi böyle bişey başına gelen oldu mu?
Bebeksum Husna_34 benim oğlumda da detaylı usg de öğrendik ilk genişlemesi hep ilerlerdi 32+4 üm ilk kez bu ay geçen ayla aynı kalmış genişlememiş çok şükür 🙏 dr doğunca usg çekilir takip edilir çoğu kendiliğinden düzeliyor dedi inşallah düzelir kendi
busraal Bizim de vardı genişleme doğumdan sonra usg çekilip bakılıyor .Bazı bebeklerin bikaç ay da kayboluyor bazıları zamanla .Benim oğlum 6 yaşında halen devam ediyor ama korkulcak sınırda değil değeri artmıyor
Husna_34 busraal doktorlar ne diyor ileri yaşları için çok korkuyorum 🥺 rabbim inşallah hepsine şifa verir 🙏
busraal Korkmayın doktor size küçük demiş zaten inş doğumdan sonra geçer . Ben farklı farklı doktorlara götürdüm 6 yaş olmasına rağmen korkulcak birşey yok sadece senelik rutin usg çekiliyor
Eylul_2 4 yıl önce söylenmişti sonrasında bakıldı ama herhangi birşey yok korkmayın sizinde geçer inşallah 🙏❤️
Annesininbitanesi1 Husna_34 benimde bebeğimde var inşallah sorun olmaz bende çok korktum üzüldüm bugün ama normal diyorlar erkek mi bebeğiniz
Husna_34 Annesininbitanesi1 bende çok korktum üzüldüm ama kimden duyduysam geçer diyorlar korkulcak bişey yokmuş genelde erkek bebeklerde gözüküyormuş benim bebeğimde erkek🤷🏼♀️
Annesininbitanesi1 Bebeksum sizin bebeğinize kaç mm dedi doktor acaba bizdede detaylıda çıktı bu ay ilerlemiş birazcık 😭