Mltm07 benim ki nasipse erkek
valla ağırlaştık iyice 😊 benim bulantım devam ediyor gebeliğinin basından beri 😏 doğuma kadar benle devam edecek herhalde diyorum 🤨 geceleri uyurken baya zor oluyor bana bebek hareketleri sert oluyor baya bakalım bir şekilde annelik kolay değil. Sabrediyoruz yeterki onlr sağlıklı gelsin 😙