Ayguns Birkaç gündür akşamları bulantı ve kusmam oluyor sonra midem yanmaya başlıyor. Bu haftada gaviscon kullanan var mı ? Herhangi bi zararı varmı ?
Elif3425 Ayguns bende o haftalarda karbonatlı su yapıp içiyordum sonradan geçiyor ama merak etmeyin 30. Haftalarda tekrar başlıyor
yamacinannesii Ayguns benim çok mide yanmam var normalde de zaten rahatsızım midemden doktoruma sordum ben önermiyorum mide ilaçlarını daha az sık ye baharat falan tüketme demişti kullanmıyorum o yüzden
ikiprensesannesiii Ayguns gaviscon un zararı yok. Bana doktorum kafama dikiyordum demişti. Ki doktorum aşırı ilaç karşıtı biriydi
Elif3425 Ayguns çay kaşığının ucu ile koyuyordum anında kesiyordu yanmayı şu an son aylardayım rennie kullanıyorum
Ayguns yamacinannesii baharatla zaten aram hiç yok. Şekerim olduğu için rastgele bişey de yiyemiyorum evde kendi yaptığım yemekler bile midemi yakıyor. Ne yapacağımı şaşırdım bende 🤷🏻♀️
Alka Seda_nrr evet ben kullandım canım. Hastaneye yattım enfeksiyon dan. Doktor verdi. Aşırı derecede mide yanması vardı sırt ağrısı yapıyordu. 3 kere içiyordum bi tatlı kaşığı yemekten sonra. 6 doz alabilirsin günde zararı yok demişti.
yamacinannesii Ayguns gece yatmaya yakın yememeye çalış yastığın da yüksek olsun ben yarı yatarak uyuyorum mecburen normal yatarken gece kalkıp su bile içsem çok yanmam oluyo
Ayguns Ozlem1995 ben ilk hamileliğimde rennie kullanmıştım ama şurubunu değil tabletini ve son haftalara doğru kullanmıştım. Ama gaviscon daha çok rahatlatıyor sanırım . Bende bi denemek istedimde bu haftalarda kullanan var mı merak ettim
Asena17 Ayguns ben daha yeniyim 9 haftaligim doktorum onu yazdi suruplarin hic bir yan etkisi yokmus al kafana dik istersen dedi doktorum ama hap falan icme dedi
Ccgdm Ayguns selam öncelikle gavisconu doktorum bana bizzat önerdi mide ilacının ve şurubun bebeğe bir zararı olmaz dedi bende ara ara hala içiyorum.