Nzlozkn Cerenbskn 32 de gitmiştim 2074 gramdı bal kızım, şimdi 32+4 olduk mide yanması arada bacak krampları oluyor onun dışında sakin bir bebeğiz dogunca kurdurmaz inşallah 😁
Ayssunn Cerenbskn en son 31+6da gitmiştim 1856 kilodaydı kız bebeğim , şuan 33+1im 🧚♀️ 5 gündür belimin sağ tarafı efsane ağrıyor zor yürüyorum sağ bacağıma vurdu ağrısı bir de o şekildeyim ben 🤷♀️ 34.haftada randevum var 😌
Pambix Cerenbskn ilk gebeligime göre bunda zorlanmaya basladim yine de çok çok şükür. Sadece rahatça uzanamiyorum donemiyorum geceleri zor geçiyor.birde baya yukarıda çok geriliyor nefesim kesiliyor 😁
BsraAktr Bel ağrısı, sırt ağrısı oluyor bende😔 en son 32. Haftanın başında doktora gitmiştik 2000 gr idi bebiş🐣 şuan 33+3 olduk 🥰
Cerenbskn BsraAktr oy maşallah bende alanı daraldığı için herhalde toplaşıyor biyerde o canımı acıtıyor☺️ Bebişkonun pozisyonu ne alemde nasıl duruyormuş
BsraAktr Cerenbskn başı aşağıda şuan için, bu arada cinsiyet de kız🐣 senin durumun nasıl canım cinsiyet kilo pozisyon vs
Esmerim38 Bnde karnında sertleşme oluyor 31 yada 32.haftada gitmiştim doktora 42 canım 2250 Gr di Şuan 33+3 olduk 🤗
Cerenbskn Esmerim38 bende de oluyor o doktor dinlenmen lazım dedi ben çok gezdiğim için😂 ayaklarının altına yastık koy dinlen bol bol yerleride daraldı artık
Esmerim38 Cerenbskn evet gerçekten dinlenince geçiyor ☺️ bide yorulunca ayaklarımın üzerine zor basıyorum sizdede oluyor mu aceba
bugo Sırt ve bel ağrıları başladı ya😰 artık en fazla on dk yürüyebiliyorum galiba 🙄 Allah yardımcımız olsun😁
Cerenbskn bugo kız deme öyle ben 1 saat yürüyüp 5 kat merdiven inip çıkıyorum hala salma kendini bol bol yürüyüş yap😂
Cerenbskn Esmerim38 evet o bende de oluyor çok yürüdüğüm zaman yataktan kalktığım an sanki diken diken batıyor o ayaklar bana😂
bugo Cerenbskn ahah doğru diyorsun vala 😁 garip bir şekilde evde gayet eskisi gibiyim bu dışarısıyla alıp veremediğim var heralde anlayamadım gitti🤷🏼♀️🙊
Cerenbskn BsraAktr evet benimde doğum pozisyonuna girmiş 33e girdik bizde 45 cm 2280 kg ay yoruyor bazen be ağrım oluyor sertleştiği zaman bide üstüne tekmeliyor cimcime evet evet benimde kız🙈
LimonCocuk Merhaba 33+2 olduk kızımla.. mide yanması dışında bir şikayetimiz yok şükür. Dün kontrolümüz vardı nst girmeye başladık.. kızımız 2350gr 45cm olmuş🍋 siz nasılsınız, bebek cinsiyeti ne?🍋
Cerenbskn LimonCocuk bizde 33e yeni girdim 45 cm 2280 kg doğum pozisyonuna girmiş ben devamlı yürüyorum ya karnımda sertleşme oluyor bi o kadar bide tekmeler geliyor üstüne😂
LimonCocuk Cerenbskn normal doğum düşünüyorsanız galiba Allab kolaylık versin.. kızım da doğum doğum pozisyonu almış ama benimki sezaryen 🍋
Nzlozkn Cerenbskn hamileyken hareketli olması iyi ya yoksa benim gibi korkudan acillerden çıkmazsın ben bu haftaya gelene kadar öldüm dirildim ama artık alıştırdı beni hareketsizliğe takmamaya çalışıyorum canı isteyince iki poposunu dayıyor sonra uyuyor 😁
Cerenbskn Aysel0707 kafa aşşağıda olursa doğum pozisyonu oluyor eğer bacakları aşşağıda kafa yukarda olursa makat pozisyonu diyorlar yani ters oluyor bebek dönmezse normale sezeryan mecburi oluyor