Susammom canım inşallah bir dahaki kontrolünde herşey normale döner🙏🏻 Benim başıma geldi bu olay malesef… 7 haftalıktı kalp atışı duyamadık doktor 8. Haftada bir daha çağırdı bebeğide göremedi bu sefer ilaçla düşük yapmak zorunda kaldım.. ama benim sağlıksız bir döllenme sonucu oluşmuştu embriyo. Kese etrafında kanama alanıda başlamıştı vücut atacaktı zaten kendi kendine ama doktorum ilaçla süreci hızlandırdı. Moralin bozulmasın herkesin aynı olcak diye birşey yok umuyorum senin farklı gelişir… hakkında hayırlısı olsun canım moralini bozma içini ferah tut, hakkında hayırlısını dile🙏🏻