Kızlar merhaba.. Lütfen konuyla alakalı tecrübesi olanları bekliyorum. Uygulamaya göre bebeğim 6+1 haftada. Bugn doktora kalp atışlarını duymaya gittik duyamadı ve kesenin içinde bebek göremedi. Vajinal ultrason yaptı bebeği gördü fakat kalp atışını duyamadı yine. Bebek 5 haftalık gibi çok küçük haftaya yeniden bakalım dedi. Çok korkuyorum. Başına gelen var mı. Bişey var mıdır. Haftaya duyarım inşallah kalp atışlarını.. Cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler şimdiden