Deletedmom93428 kız o banyo işini bende yapamıyodum ama küçükken yıkamak daha kolaymış diyorum şimdi çünkü tutuyon duruyo yani daha çok güçlü değil ya 🙈🥰şimdi bizi bi gör aboooouuvvv sanarsın dış güçler ile savaşıyorum adeta cenk ediyorum heryer su köpük tutsam tutamıyorum gidiyo. En son çare artık banyonun lavobasına oturtuyorum orda yıkıyorum. Küvetinde oturmuyo yüzecem köpük yiyecek derdine. Banyodaki küvette hiç durmuyo çıkmaya çalışıyo. Son çarem lavabo. Dolduruyorum suyunu kovaya gidemiyoda kalkamıyoda 5 dakikada kırmızı balık söyleye söyleye yıkayıp çıkartıyorum🤣🤣🤣banyo her yaşta zor inan. Onun için eşini bekle beraber yıkarsınız. Hem su dökmek hem bebeği tutmak tek başına zor oluyo