Deletedmom93428 aşko ben maden suyu içiyordum sade çok iyi geliyodu. Sütte iyi geliyor. Son haftalarda çok oluyor ben yatamıyodum resmen son 2 haftamda hiç uyuyamadım. Elimde maden suyu ile geziyodum. Doktorum günde 1 tane içebilirsin demişti bana. Bende genelde akşam yatarken içiyordum rahat uyuyabilmek için. Gün içinde de süt içiyodum. Hee salatalıkta iyi gelmişti bana oda rahatlatıyordu. Birde yemeklerden sonra hemen uzanma 1 saat felan dik dur. Mide kapakçığı son haftalarda iyice gevşiyor o yüzden oluyor