Minigim24 Deletedmom93428 ben dhaa yeniyim tatlım 🤭🤭 biz daha 10 haftalık olduk 🥰🥰 seni yorumlardan görüyordum ordan aklımda kalmış sağlıkla gelsin yavrucağın inşaallah 🤗🥰
Deletedmom93428 Minigim24 ya minnak bir bebiş 😍amin kuzum inşallah 🥰sende bu zamanalra gelirsn sağ salim kucağına alırsın inşallah 🤭
Minigim24 Deletedmom93428 inşallah ya ilki kötü sonuçlandı bu sağlıkla geçer insallah çok teşekkür ederim doğurduğun haberini de okuruz insallah 😂🤭🥰
songulkarasu20 Kuaförde ağda yaptırıyorum hamilelikten dolayı canım çok yanıyor normalde hiç acı hissetmezdim .
Deletedmom93428 Minigim24 hiç kötü düşünme her şey çok güzel olacak inşallah 😍doğuraym her yere yazacağım 🤭😂
Papatya17 Kbrabz27 şu an 13 haftaligim kendim epilasyon ile alıyorum bayadir hemde zorlanınca kuaföre gitmeyi dusunuyorum hileye dönmek istemiyorum
DemetF Iremaltnr evet normal sekersiz sakizla aliyorum normalde de ne kararma oluyo ne batik ala ala azaldida :)
Minigim24 Deletedmom93428 ay hadi hayırlısı 🥰🥰 kaç haftalık öğrendin canım, bide oda yaptın mı bende erkek hissediyorum ama bakalım yanılacak mıyım 😂
Deletedmom93428 Minigim24 15. Haftamda öğrendm canım🤭oda yapmadım çünkü zaten benm yanımda yatacak belli bir süre masrafa girmeye gerek yok dedm hem kiracıyım zaten bu kışı atlataym çıkacağım şimdi otırduğum evden o yüzden gerek yok dedmm yapmadım😊
Minigim24 Deletedmom93428 iyi yaptın kuzum, ev kiraysa ne gerek var minnacık zaten bi süre seninlede yatacak mecbur hayırlısıyla yeni evde yaparsın gönlünce insallah 🤗 sabırsızlanıyorum cinsiyet için bayağı ya 😂
Deletedmom93428 Minigim24 kesnlikle o yğzden yapmadım 🤭 aslında erkek erken belli ediyor ama benm oğlan çok nazlı detaylı ultrasonda bile zar zor gösterdi yüzünü 😂 ve ben cinsiyeti öğreneyem diye özele gittim devlette biraz geç söylütorlar🤭
Minigim24 Deletedmom93428 evet ben özele gidiyorum burada zor devlette sıra bulmak fslan ilkinde de sıkıntı yaşadım o yüzden direk özelde başladım bakalkm hayırlısı olsun kesemiz fasulye seklinde öyle ona göre yprum yapanlarda varmıs 😂
papatyaanneee Kbrabz27 En rahatı ağda bende ben kuaföre gidiyorum ağda yaptırmaya bir ay rahatım 😊 Acısı içinde emla krem kullanmaya başladım son ay çok acım oldu kremi sürünce genital bölge uyuştu o şekilde ağda yaptırdım şimdi doğumu bekliyorum 😊
oykumoms Kbrabz27 hic utanma kuafore git en yakın zamanda sonra iyiki gitmişim diyeceksin rahatliycaksın buyuk rahatlık onlar alişık utanma yani
Minigim24 Deletedmom93428 hadi hayırlısı insallah bende öyle erkek hissediyorum sağlıklı olsunda kız erkek farketmez kızlara da ayrı bayılıyorum sağlıkla gelsinler insallah 🤗 yok kuzum taaa mardindeyim ben 🤭
Deletedmom93428 Minigim24 bana herkes kız diyordu ben dedm ki hayır oğlum olacak rüyama da girdi ve oğlum olacak😂🤭ah İstanbulda da ayrı zor devlet hastanesnde sıra bulmak :(