Kbrabz27 Kızlar göbekten malum artık zorlaştı göremiyorum özel bölgemi ve jiletle alıyorum normalde de ağda yapmam imkansız çünkü çok acır dayanamam uzun zaman oldu jiletle alalı sizler nasıl yapıyorsunuz en korktuğun şey hazırlıksız doğuma yakalanmak 🤦🏻♀️
Ebrutunc Ben hamilelikten önce hep ağdayla alıyordum hamile kalınca mecbur jiletle alıyorum tekrar nasıl ağdaya dönücem bilmiyorum 🤦🏻♀️ Çok hızlı uzuyor şu sıralar bıraktım günüm yaklaşınca alıcam artık
Minigim24 Kbrabz27 en temizi ağda bence jilet hem kaşıntı vs yapıyor hem çabuk çıkıyor hemde görmediğin için temizleyemiyorsun ben kuaförde yapıyorum kendim yapamıyorum cesaretim yok ama ben bile ağda yapabiliyorsam siz hayli hayli yaparsınız bence cünkü ben ölürüm ağda acısına dayanamam diyordum simdi alıştım 😂
Denizyildizii Kbrabz27 5. Ayda ağdaya başladım ne olur ne olmaz diye bir ay rahatim. Karşıma ayna koyuyorum 5 dk da bitiyor☺️
Sultis123 Kbrabz27 ben dusa girince buyuk aynq aliyorum yanima karsima koyuyorum ona bakarak aliyorum 2 gunde bi dus aldigim icin her sekilde temiz kaliyo agda denedim morardi derimm ugrasmak istemedimm ayrica bu kadar takilmayin her doguma giden tertemiz agdali gitmiyo jilette is gorur
Zeyyyn Kbrabz27 kuaför yok diye belirli bir aya kadar kendim sonra tıraş makinesi ile aldım artık doktora gittikçe ağda yaptırıyorum 1 ay çıkmıyor en güzeli acıyor ama dayanılıyor
DemetF Deletedmom93428 evet normal falim sakiz kendimi bildim bile oyle alirim ne kararma oluyor ne batik zaten ala ala azaldi da
Ayzetuka Kbrabz27 şükürler olsun kendime yaptığım en büyük iyilik lazer yaptırmak oldu bu süreçte daha da iyi anladım bunu
aselnannesi Kbrabz27 canım valla jiletle aliyorum ama ben alamiyorm maalesef annem yardimci oluyor saolsn kalcamda sıkıntı oldugu için çok fazla eğilme yapamiyorum
Minigim24 Deletedmom93428 çok iyi aynen 😂 bunarada insallah sağlıkla doğurursun az kaldı seninde dmi 🤗