Merve_0109 Silaozdmr Ney ben 16 haftada öğrendim kızım olacağını nasıl yani başka doktora gidin bence 28 nerdeyse doğum yakalaşmış
evlatkokusu0806 Silaozdmr neden göstermedi mi çünkü bana da değişik bir doktor denk geldi doğunca belli olur dedi
Dilekskmn25 bence farklı bir doktor deneyin😯 17. haftada oğlumun direk organını gördüm doktorun demesine bile gerek kalmadan erkek olduğunu anladım cihazı iyiydi
mervegemen- Dilekskmn25 benimde öyle oldu 1 saniyelik Bi aralıkta gördüm oğlumu. Doktor emin olamadı görene kadar baktı hatta. Ama ven görmüştüm 😄
Sarisin_Anne Silaozdmr 16. Haftada öğrendim kızımı her gittiğimde soruyorum hala doğru mu yanlış mı diye 😄
Mom3834 Kusciviltisi 26+5iz demiş siz dememiş 🙈 @Silaozdmr 12. Haftada öğrendim 25+0 hala aynı, kesin.
-Arya- Kusciviltisi Okuduğumu anlayabiliyorum? 😂 Sizde durumlar nasıl diye sorunca bizdeki durumu söyledim 😂
Oyilmaz Ayrıntılı usg yaptırmadınız mı? Ben 14. Haftada öğrendim ama ayrıntılıda zaten doktor her organına bakıyor bizim ufaklığın arkası dönüktü 1 saat yürüttü dışarda dönsün diye aksi zaten ayrıntılı olmuyor
Gizemin-minnakI @Silaozdmr 12. Haftada doktor cinsiyeti gördü . Ama devletse her doktor cinsiyeti söylemiyor artık . Yasaklandı. Kendi insiyatifinde söylüyorlar .
mutlugebeee blueberyy00 sanırım cinsiyetten memnun kalmayıp bilerek düşük yapmaya çalışan oluyormuş ne kadar doğru bilmiyorum ama öyle okumuştum bi ara🤷🏻♀️ Veya yanlış çıkarsa doktorun üstüne gidenler de olmuş olabilir cihazlar pek yeni değil ya devlette