Derya3333 inş sağ salim kucağına alırsın yavrunu🤲
Neyseki sifaya vesile olmuş hamd olsun, tad unutulur böyle olunca:)
Evet Dr banada badem, ceviz vs ye demişti.
Ben uzun süre ara verdim, kardeş istiyoruz, Rabbim ins nasip eder tekrar, iyi dileklerin icin cok teşekkür ediyorum 🌷🌹🌺