Nurse_91 Türkiyedeki doktorlar herkesi tüpbebeğe yönlendirir sağolsunlar,şimdi sizin durumunuzda şöyle bir şey var:0,90 kötü bir değer değil ama yaşınıza göre düşük.Size tavsiyem her sene aynı dönemlerde bu testi güvenilir labaratuvarlarda tekrarlamanız.Çünkü amh bir anda da düşebiliyor,diğer kadınlarınki her yıl belli oranda düşerken sizinki daha farklı işleyecek süreç..Evliyseniz çocuk planınızı ertelemeyin risk almış olursunuz,evli değilseniz her yıl testi yenileyip bakın 0,50 nin altına düşmesi durumunda yumurtma dondurma vs düşünebilirsiniz.Bu testin sonuçlarının değişmeyeceği ,değerin giderek azalacagı söylenir genelde,bende artmıştı mesela hiçbir şey yapmadığım halde..Bu arada ilk gebelik denememde doğal bir şekilde hamile kaldım vitamin bile kullanmadım,yaşım 35.amh değerim 1,07/0,70/1,2 /1,4 şeklinde çıkmıştı 1 er yıl arayla..Baya dalgalı bir seyir cizdi anlayacagın..Senin de başka merkezde özellikle gelecek ay bakmanı tavsiye ederim,benim farkettiğim birşey oldu çünkü,sağdan yumurtlayacagım aylarda bu testi yaptırdığımda değer yüksek cıkmış,soldan yumurtlayacagım aylarda düşük çıkmış..Hiç üşenmedim hepsini tek tek hesapladım,düzenli adet görür ve hepsini not ederim çünkü..Bu arada sağdan yumurtladığım ay hamile kaldım🌸Bilimsel olarak bunun acıklaması desteği yok ama bende tam olarak böyle oldu o yüzden tavsiye ettim,ücreti 250-300 tl civarı olan bi testtir imkanın varsa dediğimi yaptırabilirsin,sevgiler🌸