Duygucesur Delice_zeytin kanamanız olunca yapmiyorlarmis galiba bende çok korkuyorum ya umarim sizin dediğiniz gibi olur korkmaya gerek yokmuş derim 😶
Duygucesur Damli belki ameliyathanede uyuşukken yapmislardir yada kanamaniz oldugundan yapmamislardir😀
AnnesiyimM53 Duygucesur adet olabiliyon mu olamıyon mu ona bakıyorlar acıyordur tabiki ama acıya dayanıklıysan bişe olmaz Allahın izniyle ☺️
Duygucesur AnnesiyimM53 doğumdan hemen sonra adet nasi olayim ki iste kanama var mi yok mu ona bakiyolar sanirim. Bir de elleriyle rahimi kontrol ediyolarmis
AnnesiyimM53 Duygucesur evet iste o kanama kırk gün devam ediyor işte olmadığın adetlerini oluyon yok alttan bakmıyorlar sadece bastırıyorlar o kadar
evaburak95 Duygucesur uyuşukken getirip koydular ben hiçbirşey hissetmedim hemşireler 6 saat sonra gelip aldılar ne acı ne de kucagımda bişey oldugunu bile anlamadım bebeğimi emzirdim bile 🤷♀️