Duygucesur bana ne bastırma işlemi ne de kum torbası konmadı bastırmayı uyusuklen yapmış şolabilirler . Benim doktorum 6 saate ancak hissedersin bacaklarını dedi iyi Li öle oldu o ağrıları hissetmedim . İlk ayağı kalkarken az zorlandım oda karşıya bakın diye okumuştum yorumlarda öle yapınca hafifledi . Asla korkmaya gerek yokmuş