ebruzb evlatkokusu0806 hangi ağda kullanıyorsunuz bilmiyorum ama ben senelerdir boncuk ağda kullanıyorum yani bezle çekmiyorsunuz parmağınızla çekiyorsunuz hemde böyle yapış yapış olmuyor o yüzden başka yerlere de bulaşmadan tertemiz hallediyorum
ecce_mommy evlatkokusu0806 25. Haftaya kadar kendim yaptım ondan sonra göbeğim çok büyüyünce hiç göremedim aynayla üstlerini alıyorum kalanı eşime yaptiriyorum valla bu dönemde yardımcı olmayacaksa ne zaman olacak
evlatkokusu0806 ecce_mommy çok iğrenç bana göre ben zaten eşim görmesin diye yapıyorum yoksa jilete devam ederdim bekarken hep jilet yaptım karşımdaki insan neden görsün ki
Durunbigeldim ecce_mommy aynen benimde eşim yapar sağolsun. Şimdi izin vermiyor kuaföre gitmeme doktorda ağdayı önermiyoruz biz dedi eşimin yanında hiç gidemem
ecce_mommy evlatkokusu0806 kuaförde açana kadar eşime birbirimize olan saygımızı sevgimizi sarsacak bişey değil Allah korusun eşimin böyle bı durumu olursa bende gocunmadan her türlü temizligine yardım ederim sizin iğrenç bulmanız tuhafıma gitti acikcasi
ecce_mommy Durunbigeldim hamilelik zaten zor bı süreç en büyük destekcimiz eşlerimiz oluyo gerçekten , kaç haftaliksiniz agdayi neden önermedi acaba ben doktoruma hiç sormadım bu konuyu
Durunbigeldim ecce_mommy 38 haftalığım ben. Hamilelikten dolayı değil normalde de önermiyorum dedi ağdayı özel bölgeye