Deletedmom15262 Evet canım 4 yıldır evliyim 2
yıl boyunca full devlet hastanelerine gittim. Butun tahlillerime bakıldı rahim filmi cektirdim. Adetli iken rahim ultrasonna baktı Vs ama herhangi bir problem bulunmadı aynı zamanda eşimde de bir problem yok denildi cok canım sıkıldı herhangi bir problem yok neden olmuyor diye. 2 yıl yine bekledik olur diye en sonunda devlet hastanesinin ilgilenmediğine karar verdim özel kliniğe gittik polikistik oldugunu yumurtam tembel oldugunu soyledi primolut-n diye bir ilaç verdi ilaç bitikden sonra cok sancılı bir şekilde adet gordum gittiğm doktor tüp bebek merkezine yonlendirdi beni. Doktorum agustos sonu femara tedavisine başlattı beni. Kullandım adetime 11 gun var gogusumde cok agrı var dokunamuyorum cok dolgun ayreten kabızlık var ilaç kullandıktan sonra Boyle oldu. 20 Eylül e kadar adet görmezsen gebelik testi yapacagım. Normal adet tarihim 18inde inşallah gebeyimdir bu ilk tedavimiz inşallah bu ay olmuştur gebelik 🤲🏻🤲🏻🤲🏻