Arzuaksumom caghan_annesi benim de oldu sol kalçam o geçti 9.haftada bel ağrım oluştu bel ağrısının nedeni genişleyen rahim 😅
Tazeeanneee caghan_annesi aynısı bana oldu canım vitamin eksikliğinden denildi magnezyum ilacı verildi bende ek olarak magnezyum içeren yiyecek yemeye özen gösteriyorum dikkat et
Asil28 Zeynepssss doktorum tahlillerimi yaptı her şey normal dedi. Sadece folik asit ve coraspirin kullanıyorum. İlk bebeğimi kaybettiğim için önlem amaçlı coraspirin başladı
caghan_annesi Asil28 bende şimdi kalp sesini duydum çok şükür🥰 herşey yolundaymış ve kalça ağrısı normalmiş ilaçlarımı değiştirdi duphaston verdi baya da tahliller istedi bakalım inşallah onlarda da sorun çıkmaz😇