Kubrah doğumdan sonra bildiğim kadarıyla prolaktin yani süt hormonu yükseliyor onun düşmesi gerekebilir hormonal acıdan uygunluk için bunu kontrol ettirebilirsin bunun dışında folat tam kan sayımı gb değerlere baktır bence bir de cok iyi bir kadın doğumcu bul muayene ol derim hatta doğum yaptıgın hastaneyi Dr u mahkemeye ver… Bu sürecte eminim hakkettikleri cezayı aldıklarında da içinin yangını azıcık olsa soğur.. 🙏 Bu arada tüp bebekle gebe kaldın sanırım cevremde duyduğum hep tüp bebekten sonra ikinci gebelikleri normal yolla oldugu %90 ı diyebilirim hatta, gerekli test muayeneleri yaptırıp hazır oldugunda ovulasyon testleri ile günlerini değerlendirirsin eminim ki tez zamanda güzel zamanda sağlıkla kucağına alacaksın miniğini 🙏❤️