Cidella Amin Allah razı olsun. Canım şehir hastanesine gidiyordum normal doğuma engel bşey yok deyip 41 haftaya kadar normal doğum beklediler 10 ağustos sabahı sancıyla gittim açılmam 5 cm yatış verdiler suni sancı verdiler sancın desteklemek için dediler sonra işte saatlerce normal doğuma zorladılar aksam 7 oldu hala devam ediyorlardı artık benımde gücüm kalmadı tabi Sonra bebeğin kalp atışları düşmeye başladı yine doğurtmaya devam ettiler vakum kullandılar en son bebeğin kalp atışları tamamen gidince sezeryana aldılar. Kızım ölü doğmuş entübe edip kalp masajı yapmışlar geri gelmiş sonra küvez de 2 kez kalbi durmuş vefat etmiş. Sebebine 3 tur kordonu varmış kanala sıkışmış kakasını yapmış yemiş oksijensiz kalmış 😭