Herkese merhaba.Allah izin verirse 2.gebeliğim olacak.fakat adetime 7 gün varken kahverengi leke geldi.sonra 6 gün kala devam etti hemen gebelik testi yaptım ve belirgin çift çizgi çıktı.akşamına kan testi verdim ve 109 çıktı sonuç.bugün adetime 5 gün var ve az az lekelenme devam ediyor kasık ağrım da var.yarın akşam tekrar kan vereceğim.ama açıkçası bu lekelenme beni biraz korkutuyor.Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı😞